A PACKRADAR a Logimix csoport egyik legfontosabb webes felületen elérhető projektje.
Reményeik szerint nemcsak a csomagolástechnika iránt érdeklődő, vagy abban tevékenykedő, de szélesebb körben is népszerű tartalomszolgáltató portállá válik.A megcélzott látogatóközönségünk száma a napi többezres kategóriát kell jelentse majd rövid időn belül. A látogatói szokások átalakulása igényli a minőségi tartalomszolgáltatást, hogy mindig friss információhoz juthasson az olvasó.
A termékfejlesztés során már nemcsak azt kell figyelembe venni, hogy a felhasználók a Google és a Facebook használatával kezdik a napot, hanem azt is, hogy az első számú belépési eszköz az internetre már nem a számítógép, hanem a mobiltelefon. Az itt visszatérő látogatószám is azt igazolja, hogy a PACKRADAR megtalálja felhasználói számára az érdekes tartalmakat, és azt nekik tetsző formában kínálja.Ezért érdemes a PACKRADAR oldalára nap mint nap visszatérni!
Márka jelenlét
Website, mobil site, Facebook
Pillérek
Hírek, Szolgáltatások (cégadatbázis, stb.), HR információk (joblista, intro,stb.), Tudástár (packnology), Virtual EXPO (tervezet), Belépő kapuk (közösségi- és levelező), Partnerajánlatok (aktuális termék- és szolgáltatásajánlatok), aktív Facebook csoport, Webinar és egyéb tréningek
Célcsoportok
60 %< felsőfokú végzettség, 70 %< csomagolási szakember, fele-fele nemek, 80%< 18-49 korosztály, 70 % városlakó, 50 % döntéshozó
Termékelőnyök
relevancia,innováció,egyedülállóság,aktivitás,könnyű elérés
A PACKRADAR a tartalom és hírszerkesztés kiemelkedő hazai szereplőjévé kíván válni, ennek érdekében:
- – állandóan nyomon követett és elemzett statisztikák segítségével pozícionáljuk a hirdetéseket
- – egyedi natív hirdetési megoldásokat és viselkedés alapú targetálást is alkalmazunk
- – a futtatott hirdetés interakciója a látogatókkal nagy, ezért a kampány során egyenletesen intenzív.
A releváns hirdetések elégedett látogatót és végül még elégedettebb ügyfelet eredményeznek.